I dok se u Hrvatskoj borba za potrošačka prava uglavnom svodi na prigovore operaterima, slučajevi koji dospijevaju na Europski sud pravde pokazuju kako to područje ima puno prostora za napredak te da pojedinačne borbe potrošača mogu imati duboke implikacije na društvo i industriju.
Kao slučaj Nijemca kojeg sud identificira kao osobu B., a koji je putem platforme Booking.com rezervirao četiri dvokrevetne sobe u razdoblju od 28. svibnja do 2. lipnja 2019. u skupom Goldener Anker Hotelu u mjestu Krummhörn-Greetsiel.
Što se točno dogodilo i zašto u smještaj nije stigao, ne zna se, ali se zna da mu je hotel ispostavio račun u iznosu od 2240 eura koji ovaj odbija platiti, zbog čega ga je tvrtka vlasnik hotela odlučila tužiti. U sporu se pozivaju na činjenicu da je potrošač, kad je na...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....