Europarlamentarna izborna kampanja najviše je koštala HDZ, 523.186 eura, i listu koju je predvodio SDP, 334.190 eura, a za njima su dalje najviše potrošili IDS 155.163 eura, Most 120.386 eura Domovinski pokret 89.536 eura, lista Ladislava Ilčića 77.750 eura, i Možemo 74.774 eura. Od njih, Ilčićeva, Mostova i IDS-ova lista nisu izborile svoje predstavnike u Europskom parlamentu.
Što se tiče tvrtki koje su najviše zaradile u kampanji za ove izbore, to su Diskurs 157.671 eura, Ascanius media 105.895 eura, Europlakat 64.543 eura, Logobox 57.859 eura i Omnicom media grupa 54.805 eura.
Gong je izradio i objavio pretraživu bazu podataka s finalnim financijskim izvještajima stranaka i kandidata za EU izbore, koje je jutros DIP objavio u nepretraživom formatu.
Ladislav Ilčić dobio je...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....