VELIKA ŠKRTICA

Operater nije korisnicima davao jasne odgovore na prigovore pa je kažnjen iznosom od 50 tisuća kuna

HAKOM: ‘Konkretno, nisu korisnicima davali cjelovita i jasna obrazloženja na prigovore‘

Ilustracija pozivnog centra

 Vichaya Kiatying-angsulee/Alamy/Alamy/Profimedia/Vichaya Kiatying-angsulee/alamy/alamy/profimedia
HAKOM: ‘Konkretno, nisu korisnicima davali cjelovita i jasna obrazloženja na prigovore‘

Odgovorna osoba u Telemachu morat će platiti 50 tisuća kuna kazne nakon što je Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti zaključila da u Telemachu nisu popravili svoju praksu postupanja s korisničkim prigovorima, a zbog čega su od agencije već jednom dobili po prstima.

Hakom je naime u svojem ranijem nadzoru bio zaključio kako operater na pisane prigovore korisnika odgovara na prikladan način - konkretno, nije korisnicima davao cjelovita i jasna obrazloženja na prigovore, nedostajale su potom i upute o daljnjem postupanju u slučaju da je korisnik nezadovoljan odgovorom, a pokazalo se da je operater na takve prigovore znao odgovarati SMS-om zbog čega su ih upozorili da su se dužni izjasniti elektroničkom ili običnom poštom.

Već tada je operateru bilo rečeno da će...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 06:23