DRŽAVA DAJE PLESO

Otkrivamo istinu o budućnosti našeg najvećeg aerodroma: Posao iz snova ili štetna odluka

Država daje aerodrom na 30 godina za 392 milijuna eura, a budući koncesionar dobiva i suvlasništvo nad aerodromom Mostar, tvornicom Soko, Croatia Airlinesom, ali i 20 milijuna eura tvrtke Zračna luka Zagreb, koja se gasi! Procjenjuje se da će oko 500 radnika dobiti otkaz
Država daje aerodrom na 30 godina za 392 milijuna eura, a budući koncesionar dobiva i suvlasništvo nad aerodromom Mostar, tvornicom Soko, Croatia Airlinesom, ali i 20 milijuna eura tvrtke Zračna luka Zagreb, koja se gasi! Procjenjuje se da će oko 500 radnika dobiti otkaz

1. Što će biti s postojećom aerodromskom zgradom i tko će upravljati prometom na tom dijelu aerodroma?

- Budući koncesionar odmah nakon potpisivanja koncesijskog ugovora osnovat će tvrtku koja će upravljati zgradom i prometom na sadašnjem aerodromu.

On će tim dijelom aerodroma upravljati 30 godina, koliko mu traje koncesija. Tako će i prije nego što počne graditi novi terminal prikupljati novac od prometa i iznamljivanja prostora na aerodromu. Navodno će tim novcem financirati gradnju novog terminala.

Nakon isteka koncesije ta će tvrtka, koja će upravljati i novim terminalom, pripasti državi. To bi značilo da Grad Zagreb, Zagrebačka županija i Grad Velika Gorica više ne bi bili suvlasnici aerodroma.

Upućeni otkrivaju kako, prema ugovoru, koncesionar mora imati 51 posto...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
20. prosinac 2025 16:01