Agencija ‘Best’ provela je istraživanje na uzorku od 4180 ispitanika koje je pokazalo da Željko Kerum uvjerljivo vodi”, tekst je to plaćenog oglasa koji je izborni stožer aktualnog splitskoga gradonačelnika objavio samo dva dana uoči početka izborne šutnje, a tri dana uoči izlaska Splićana na birališta, piše Slobodna Dalmacija.
Ni rezultata, ni preciznih postotaka, ni detalja o uzorku, niti bilo kojeg drugog podatka koji prate istraživanja renomiranih agencija koje testiraju puls birača. Tek tvrdnja da Kerum “uvjerljivo vodi” koja bi, u samo povečerje izborne kampanje, trebala splitskom poteštatu donijeti koji glas više u tijesnoj utrci koju vodi za ulazak u drugi krug. Jeftin trik ili dalekosežan potez koji će Kerumu donijeti odlučujuće poene?
Prije ovo p...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....