NOVA METODA

OTKRIVAMO: PROPUH U SDP-ovoj BLAGAJNI Vrh stranke zbog štednje odlučio je izbjeći klasičnu kampanju, novi šef birat će se na dosad nezabilježen način

Ranko Ostojić, Tonino Picula, Domagoj Hajduković i Orsat Miljenić
 Vlado Kos/Davor Pongračić/Darko Tomas/Boris Kovačev / CROPIX

Racionalnost i štednja prva je vidljiva ostavština Zorana Milanovića s kojom se SDP suočava nakon njegova povlačenja s čela stranke. Suočeni s praznom blagajnom, činjenicom da su iscrpljeni s tri uzastopne kampanje (dvije za parlamentarne izbore i unutarstranačkom koja se nije vodila ništa manjim intenzitetom i žestinom), te podijeljenom strankom, SDP-ovci su shvatili da moraju stati na loptu.

Predsjedništvo SDP-a koje se sastalo u četvrtak odlučilo je da se na predstojećim izborima za novog šefa stranke neće voditi klasična kampanja, već će kandidati svoje programe članstvu predstavljati na desetak debata na kojima će ujedno odmjeravati međusobne snage.

Kandidati

Tako će Tonino Picula, Ranko Ostojić, Domagoj Hajduković i Vesna Škulić, koji su već najavili kandi...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
04. prosinac 2025 19:13