PRODAVAČI ILUZIJA

‘Otvorili smo 30 svojih prostora u svijetu i postali najveća globalna franšiza privatnih muzeja‘

“Trenutačna kriza nije nas pogodila do te mjere da nam je biznis u kritičnom stanju. Navikli smo u životu imati i manje"
Tomislav Pamuković i Roko Živković
 Tomislav Krišto/Cropix
“Trenutačna kriza nije nas pogodila do te mjere da nam je biznis u kritičnom stanju. Navikli smo u životu imati i manje"

Sve je počelo jednim mailom naslova "A vidi ovo". Danas, malo više od šest godina kasnije, Muzej iluzija je sa svojih 30 prostora otvorenih u svijetu najveća globalna franšiza privatnih muzeja. U posljednje dvije godine otvara u prosjeku jedan muzej mjesečno. Ima ih na svim kontinentima osim Australije i Južne Amerike, a godišnje ih na globalnoj razini u prosjeku posjeti oko milijun i pol ljudi.

Iza cijele priče stoje najprije prijatelji, a onda i poslovni suradnici Tomislav Pamuković i Roko Živković.

- Naši su se muzeji s vremenom značajno mijenjali, a jednako smo tako i mi sa svakim novim napredovali - kažu.

Posljednji muzej, jubilarni trideseti, otvoren je u New Delhiju. Njih dvojica nisu išla u Indiju, no išli su drugi članovi njihova već uigranog tima, koji čini 20-ak l...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
25. studeni 2025 01:26