Očito kasno palim, ali tek sam ovaj tjedan prvi put u nekoj trgovini zamijetila famoznu oznaku kojom je Vlada odlučila označiti proizvode s ograničenim cijenama.
Mislim da nije problem u meni i dioptriji - dizajn je toliko inovativan da je čudo što sam je uspjela zamijetiti i s dva mjeseca zakašnjenja, no bilo bi dobro kad bi grafički dizajn bio jedini problem ovog koncepta kojim se, navodno, pokušalo zaštititi potrošače.
Pa, krenimo redom kroz sve apsurde ovog pokušaja utjecaja na cjenovna kretanja.
Prvo i najvažnije, ograničenje cijena dobrog dijela asortimana na kraju je uzrokovalo povlačenje tog tipa proizvoda s polica jer proizvođači više nisu imali financijske logike.
Ne isplati se
Najbolje se to može ilustrirati na toaletnom papiru, konkretno paketu od deset rola, t...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....