PLATFORMA MINISTARSTVA

'OVO JE NAJVEĆI IZBOR PROIZVODA DOMAĆIH OPG-ova i RIBARA' Pokrenuta nacionalna internetska tržnica poljoprivrednih proizvoda, evo kako funkcionira

 

Ministarstvo poljoprivrede pokrenulo je nacionalnu internet platformu Tržnica.hr, u cilju pomoći hrvatskim poljoprivrednicima i ribarima u izvanrednim okolnostima nastalima pandemijom COVID-19. Nova nacionalna internetska tržnica omogućava kupnju i prodaju domaćih proizvoda iz cijele Hrvatske. U ovom trenutku u prodaji svojih proizvoda sudjeluje 550 proizvođača. Kupci mogu odabrati između 11 kategorija proizvoda, a platforma nudi proizvode u kategorijama voća, povrća, mesa, ribe, mliječnih proizvoda, jaja..., izvijestili su iz Ministarstva.

Rezultat je to mukotrpnih i cjelodnevnih pregovaranja oko ublažavanja mjera i spašavanja uroda OPG-ova koje je u travnju i svibnju sa Stožerom civilne zaštite vodio državni tajnik Tugomir Majdak. Često su mjere bile odgađane iako su bile najavljivane, ali uz pregovore o prodaji na tržnicama u Ministarstvu se paralelno radilo na projektu internet tržnica.

- Ideja o digitalnoj tržnici je sazrela nakon akcije koju smo poduzeli kako bi se omogućilo proširenje Odluke kojom su zatvorene tržnice i kako bi domaći poljoprivredni proizvođači mogli prodavati voće i povrće, mlijeko i mliječne proizvode, ribu te cvijeće na tržnicama, čime se pomoglo oko 15.000 OPG-a koji trže svoje poljoprivredne proizvode u sklopu oko 100 tržnica u RH. Digitalna tržnica upravo je nastavak ove Odluke o "otvaranju" zelenih tržnica jer se ovim kratkim lancem opskrbe omogućuje iskorak prema potrošačima hrvatskih proizvoda dodatnom broju OPG-a i ostalih poljoprivrednika koji svoju prodaju ne baziraju na trgovačkim lancima, bilo pojedinačno ili udruženi u zajedničke poslovne modele, kaže Majdak.

Novost je da bi putem ove platforme naručitelji mogli pronalaziti dobavljače svježe i kvalitetne hrane iz kratkih lanaca opskrbe.

- Iako ubrzana izvanrednim okolnostima uzrokovanima pandemijom COVID-19, Tržnica.hr nastavak je procesa digitalizacije poljoprivrede kao strateškog smjera njezinog razvoja. Cilj nacionalne internet tržnice je omogućiti građanima Hrvatske jednostavan i brz pristup domaćim, svježim i kvalitetnim proizvodima, a našim vrijednim proizvođačima dati efikasnu platformu za prezentaciju i prodaju proizvoda. Vjerujem kako će građani odabrati svježe i domaće proizvode za sebe i svoje obitelji te tako pomagati hrvatsku poljoprivredu, kaže ministrica poljoprivrede Marija Vučković.

- Nova nacionalna internet tržnica kupcima osigurava provjerenu lokaciju, nudi najveći izbor domaćih proizvoda koji su nastali na malim OPG-ovima i ulovom ribara, a koji na ovaj način dobivaju mjesto za besplatno i brzo oglašavanje i prodaju svojih proizvoda, navode iz Ministarstva.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
08. listopad 2024 12:35