DANAK INFLACIJE

Ovo su proizvodi kojih se Hrvati najviše odriču: ‘U strahu su, neki preskaču i cijeli obrok‘

Za 9 od 36 artikala pala je potražnja više od 10 posto, a 15 artikala bilježi pad prodaje između pet i deset posto
 Vesna Veselić
Za 9 od 36 artikala pala je potražnja više od 10 posto, a 15 artikala bilježi pad prodaje između pet i deset posto

Inflacija i drastično poskupljenje praktički svih namirnica definitivno se odražava na potrošačke navike, a podaci koje je Jutarnji list ekskluzivno pribavio od agencije GfK Hrvatska pokazuju kako se u prvih osam mjeseci ove godine, u usporedbi s istim prošlogodišnjim razdobljem, brojne kategorije suočavaju s padom potražnje.

Konkretnije, čak 36 artikala među kategorijama s velikom godišnjom prodajom u vrijednosti većoj od 100 milijuna kuna bilježi pad volumena, s kojima, upozoravaju iz agencije GfK, trgovci i proizvođači u pravilu nisu upoznati jer ih kompenziraju turistička i povećana out-of-home potražnja, a riječ je o artiklima čija ukupna godišnja prodaja iznosi 9,5 milijardi kuna.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
15. prosinac 2025 01:40