NE MOŽE PREKO NOĆI

Pala prva kazna nakon uvođenja ZG vrećica, zna se i zbog čega. Tomašević: ‘Odvoz kanti iz centra teče prema planu‘

Izdana je jedna kazna od 700 kuna osobi koja je odložila glomazni otpad, a za ostale prijestupe izrečeno je 70-ak upozorenja
 Damjan Tadic/Cropix

Zagreb ipak ne može preko noći riješiti problem otpada - iako kante polako nestaju iz središta grada, u drugim dijelovima i dalje se mogu vidjeti prepuni kontejneri i otpad odložen pokraj njih. Prilagodba je počela, naplaćena je i prva kazna te izrečeno 70-ak upozorenja, prenosi HRT.

Odvoz kanti iz središta grada teče prema planu, tvrdi zagrebački gradonačelnik Tomislav Tomašević i do kraja tjedna bit će uklonjeno svih 6000. Izdana je jedna kazna od 700 kuna i to osobi koja je odložila glomazni otpad. Za ostale prijestupe izrečeno je 70-ak upozorenja.

- Rekao bih čak više od očekivanog. Dobro funkcionira na način da možemo reći da se građani doista toga drže, rekao je Tomašević.

Kada je riječ o novom sustavu razdvajanja otpada, iza stanovnika u središtu grada uzbudljiv je i zanimljiv vikend. Smeća, kažu, ima manje, no smeta im loša komunikacija s Čistoćom.

Do sada je prodano oko 600 tisuća paketa plavih vrećica, a sav novac ide izravno Čistoći, koja će ga očito morati uložiti u poboljšanje učinkovitosti jer u gradu i dalje nailazimo na pretrpane kontejnere.

Problem s pozivnim centrima

- I dalje imamo konfuziju među građanima, niz pitanja i niz problema s kojima se građani svakodnevno susreću. Kontejneri su i dalje puni, Čistoća s odvozom kasni, rekao je Maksimilijan Šimrak, GO HDZ.

Gradonačelnik poručuje da uskoro dolaze novi kamioni, a otvoren je i natječaj za zapošljavanje novih radnika. Ulaganje u sustav ključno je, smatra oporba.

- Ono što mi želimo od Čistoće da taj novac koji će biti potrošen za vrećice ulaže u infrastrukturu, da ulaže u vozni park kako bi građani imali pravu uslugu, rekao je Marko Sladoljev, GO MOST.

Problem sa zaposlenicima imaju i druge podružnice Holdinga i to nakon što su podijeljeni otkazi djelatnicima u pozivnom centru kojima se sada, zbog povećanja opsega posla, nudi povratak na isto radno mjesto.

- Da stavimo stvari u kontekst od 700 ljudi koji su u programu viška, mi govorimo ovdje o tri radnika ili radnica, tako mislim da ne stavljamo to izvan proporcija problema, istaknuo je gradonačelnik Tomašević.

Tvrdi i da problemi u pozivnom centru nisu nastali zbog manjka radnika, nego zbog opsega posla koji je znatno povećan zbog brojnih upita vezanih uz prelazak korisnika u gradsku plinaru.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
10. travanj 2024 04:17