VELIKA ŠKRTICA

Pauk mu odnio auto, dobio račun pa u šoku zvao Zagrebparking: ‘Ljudi, što vam je?!‘; Njihova logika je nenadmašna...

U Zagrebparkingu su mu pojasnili da se njegov automobil računa kao teretno vozilo do 2.5 tone iako je lakše od mnogih osobnih vozila
 /Foto: Čitatelj

Pripremio se bio na uobičajeno - da će za uklanjanje vozila, kako to obično bude, morati platiti 60 do maksimalno stotinjak eura, no ono što ga je tamo dočekalo nije mogao pretpostaviti.

"Molim vas, 318 eura".

"Kako, molim?"

"Tristoooo-osamnaeeeeest eura gospodine"

"Ma dobro gospodine dragi, pa što je vama? Kakvih 318 eura?"

"Tako je, to je tarifa za teretno vozilo. Ili platite ili ne zadržavajte red", kaže mu djelatnik Zagrebparkinga te nastavi gledati u papire.

Naš čitatelj, sad već lagano u šoku, zgrabi cjenik Zagrebparkinga pa malo bolje pogleda.

image

Renault Kangoo za čije je uklanjanje vlasnik platio 318.53 eura

Foto: čitatelj

Uklanjanje vozila do 1500 kilograma - 66.36 eura.

Za ono preko tone i pol - 106.18 eura.

Premještanje kamp i teretnih vozila - 318.53 eura.

"Ali, pa moj automobil nema niti 1200 kilograma, kako ste mi uspjeli naplatiti 318 eura...?", ne da se naš čitatelj, ali djelatnik Pauka je neumoljiv.

Stvar je posve jasna.

U pitanju je Renault Kangoo, riječ je o manjem dostavnom vozilu koje je, prema riječima djelatnika, kompliciranije za uklanjanje jer je teže i veće od osobnog automobila pa je u skladu s time određena i viša cijena.

Nema pregovora niti odstupanja - kaznu treba platiti, koliko god se činila nepravednom.

I doista jest nepravedna, upozorava naš sugovornik, posebno kad se uzme u obzir da mnogi vozači sa znatno težim i većim automobilima u slučaju nepropisnog parkiranja prolaze uz daleko manje sankcije, a da u Zagrebparkingu to pritom uopće ne uzimaju u obzir.

Kako nam pojašnjava naš čitatelj - njegovo je vozilo teško tek 1100 kilograma, visoko oko 1800 te široko kakvih 1700 milimetara, a u kategoriju teretnih vozila dospjelo je jer formalno-pravno ima teretni prostor s kojime je i dalje lakši od brojnih varijanti osobnih automobila.

image

Potvrda iz koje se vidi da se uklonjeno vozilo smatra teretnim vozilom

Foto: čitatelj

"Eto, da sam kojim slučajem parkirao novi Mercedes C klase, koji je znatno teži, veći i kompliciraniji za uklanjanje, uštedio bih hrpu novca. Zaista apsurdno", ljutit je naš čitatelj.

Mi smo išli provjeriti njegovu tvrdnju - odabrali smo Mercedes C klase 200 d i uvjerili se kako je to vozilo po svim značajkama veće.

Teško je 1500 kilograma i široko 1800 milimetara, no prema cjeniku Zagrebparkinga, za njegovo će uklanjanje vlasnik platiti tek 66,36 eura.

Tu smo tvrtku stoga zamolili da nam malo pojasne logiku kojom su određivali kategorije i iznose u svojem cjeniku.

Zašto je premještanje teretnog vozila automatski skuplje od osobnog?

Što točno znači teretno vozilo i zašto je Renault Kangoo također dospio u tu kategoriju?

I kako pojašnjavaju činjenicu da za luksuzna vozila, koja su teža i veća od brojnih dostavnih, Zagrebparking naplaćuje i do upola manji iznos, iako objektivno s takvim vozilima imaju puno više posla?

Nažalost, odgovor koji smo iz te gradske tvrtke nije nam nimalo razjasnio situaciju.

Naime, u Zagrebparkingu su zanemarili sva naša pitanja te nam, pojednostavljeno rečeno, odgovorili sljedeće - da premještanje teretnog vozila košta više od osobnog jer je tako određeno zaključkom grada Zagreba, a naše molbe da nam pojasne koji su za to objektivni razlozi, naprosto su ignorirali.

Nije stoga niti čudno što naš čitatelj sumnja da je upravo ta cijena razlog što je, od sile pogrešno parkiranih vozila u nizu, prvo uklonjeno baš njegovo, iako je bilo parkirano u sredini, i nikako nije moglo biti prvo na meti Zagrebparkinga.

Stoga, vlasnici dostavnih vozila, pazite se da ne završite kao naš čitatelj.

I za premještanje vozila platite više nego što biste za njega mogli dobiti - u oglasniku.

Imate prijedlog za Veliku Škrticu?

Pišite na: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Uključite se u Facebook grupu Velika škrtica, povežite se s najvećom zajednicom potrošača i saznajte odgovore na sva pitanja o kojima drugi šute


Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
21. travanj 2024 16:37