ONLINE TRGOVINA

POTROŠAČKI HOROR BRAČNOG PARA Kupili skupi uređaj, dvaput ga vraćali na servis, pa ostali i bez 2557 kuna i bez aparata i bez isprike...

 
Valentina Baić Marinić
 Marko Todorov / CROPIX
 

Ovakav potrošački horor danas je vjerojatno moguć samo u Hrvatskoj - da preko online kompanije sa sjedištem u Mađarskoj kupiš uređaj za pripremu kave, potom ga dvaput vratiš na popravak jer mašina ne radi, a na kraju ostaneš i bez aparata i bez 2557 kuna i bez isprike - ali i bez ikakvog odgovora Europskog potrošačkog centra Hrvatska, koji je mjesecima upoznat s problemima online kompanije iz Budimpešte.

S time se posljednjih devet mjeseci bori Valentina Baić Marinić iz Kutine, samo jedna od nekoliko desetaka prevarenih kupaca koji su kupovali uređaje od kompanije Extreme Digital Zrt., koja je prodavala mobitele, laptope, fotoaparate, ukratko elektroničku opremu, a potom za sobom ostavila mnoštvo nezadovoljnih kupaca koji su preuzeli neispravne uređaje, a tvrtka im odbila ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 17:32