OBJAVIO DIP

Primorac na izbornu promidžbu potrošio četiri puta više od Milanovića

Koliki će biti njihovi konačni izborni troškovi znat će se tek u veljači

Dragan Primorac vs. Zoran Milanović

 Ilustracija: Vesna Veselić/
Koliki će biti njihovi konačni izborni troškovi znat će se tek u veljači

Predsjednički kandidat Dragan Primorac (HDZ i partneri) na izbornu je promidžbu do konca prošlog tjedna potrošio 854.000 eura, a Zoran Milanović (SDP i partneri) 215.00 eura, pokazuju njihova financijska izvješća koja je u utorak ujutro objavilo Državno izborno povjerenstvo (DIP).

Primorac je spomenute troškove napravio u razdoblju od 18. rujna prošle do 3. siječnja ove godine, a Milanović od 25. studenoga prošle godine do 3. siječnja ove godine.

Maksimalan iznos koji za oba izborna kruga smije potrošiti svaki od dvojice predsjedničkih kandidata je 1. 274. 138, 96 eura.

Primorac je od 637 donatora dobio 387. 526 eura, a Milanović od njih 15 ukupno 15. 362 eura.

Obojica kandidata donacije mogu prikupljati i dalje, najkasnije do završetka izborne promidžbe, dakle petka, 10. siječnja do ponoći.

Koliki će biti njihovi konačni izborni troškovi znat će se tek u veljači, naime, i Primorac i Milanović, dužni su zaključno s 11. veljače DIP-u dostaviti konačno financijsko izvješće o financiranju promidžbe.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
10. srpanj 2025 20:12