OPET SE IZIGRAVA POTROŠAČE

Propao, ostao dužan pa se s novom agencijom i bez osiguranja javlja na školske natječaje

Slučaj propalog Kontakt Toursa otvorio pitanje funkcionira li zaštita potrošača u slučaju kraha turističkih agencija

Na adresi Kontakt Toursa u Gundulićevoj 3 bivši direktor radi s novom agencijom Jadran Alpe Nautika

 Damjan Tadic/Cropix
Slučaj propalog Kontakt Toursa otvorio pitanje funkcionira li zaštita potrošača u slučaju kraha turističkih agencija

Imaju li hrvatski potrošači adekvatan sustav zaštite kad su u pitanju usluge koje pružaju turističke agencije?

Posebno ako one odu u stečaj?

Ako je suditi prema posljednjih nekoliko slučajeva, očito je da ta zaštita ne funkcionira te da bi, zbog korone, mnogi potrošači u slučajevima stečajeva mogli ostati zakinuti.

Najpoznatiji takav slučaj bio je onaj s agencijom Kompas, a sada je to, pak, slučaj s Kontakt Toursom, tvrtkom koja je službeno u stečaj otišla 11. siječnja ove godine, a mnogim roditeljima ostala dužna za neizvršeno putovanje još iz rujna 2020.

Prema zakonu, svaka agencija koja pruža usluge paket-aranžmana mora imati policu osiguranja u slučaju stečaja s osiguranim iznosom od minimalno deset posto ukupno ostvarenog prometa u paket-aranžmanima u protekloj go...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
08. prosinac 2025 04:10