Stanovnici rubnih dijelova Pule u posljednje se vrijeme žale da im pošiljke (računi/pisma) sve rjeđe stižu pa se čak događa da računi dolaze nakon datuma dospijeća plaćanja. U razgovoru s poštarom, kako su novinarima Glasa Istre prepričali žitelji Štinjana, doznali su da je glavni krivac za to zapravo - kroničan manjak poštara.
Iz Korporativnih komunikacija Hrvatske pošte tvrde pak da je, provjerom na terenu, utvrđeno da se na području Pule dostava obavlja svakodnevno i redovito.
- Ukoliko dolazi do poteškoća u dostavi to nikako nije pravilo već iznimka. Pozivamo sve korisnike usluga Hrvatske pošte da se u slučaju pojedinačnih nepravilnosti u dostavi obrate našoj Službi za korisnike na adresu e-pošte [email protected] ili telefonom na 072 303 304. Služba za korisnike po pri...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....