NOVI IDENTITET

Redizajnirani Jutarnji na kioscima: Naglasak stavljen na priče, užitak čitanja i analize

Ponosni smo što dosežemo više od milijun i pol čitatelja na dan, kaže Goran Ogurlić, glavni urednik Jutarnjeg lista
Novi Jutarnji
Ponosni smo što dosežemo više od milijun i pol čitatelja na dan, kaže Goran Ogurlić, glavni urednik Jutarnjeg lista

Tiskano izdanje Jutarnjeg lista od danas na kioske dolazi u potpuno novom, redizajniranom izdanju, koje će vizualno biti usklađeno s već osvježenim portalom Jutarnji.hr.

Riječ je o završnom koraku u primjeni novog vizualnog identiteta na svim ključnim komunikacijskim kanalima Jutarnjeg sa svojom dragom publikom.

- U razdoblju intenzivnih promjena posebno je zahtjevno zadržati interes publike te smo iznimno ponosni što Jutarnji list doseže više od milijun i pol čitatelja na dan putem svojih platformi. Od danas je Jutarnji koji svim postojećim, ali i novim čitateljima pruža taj jedinstven doživljaj usklađeno izgleda na svim platformama - rekao je Goran Ogurlić, glavni urednik Jutarnjeg, dodajući da je ovim korakom ujedno završen proces integracije redakcije koja sada funkc...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
14. prosinac 2025 17:09