BITKA ZA TRŽIŠTE

Samo 20 posto građana kupuje u malim dućanima

Hrvatsko tržište maloprodaje polako se oporavlja od udara krize i štednje građana
 Andrija Lučić/CROPIX
Hrvatsko tržište maloprodaje polako se oporavlja od udara krize i štednje građana

ZAGREB - Veliki trgovački lanci u deset od 11 zemalja centralne i istočne Europe drže više od polovice tržišta robe široke potrošnje na kojem male trgovine potpuno gube bitku s “retailerima”. U Sloveniji deset najvećih trgovačkih lanaca drži cijelo tržište robe široke potrošnje, a u Slovačkoj i Mađarskoj oko 90 posto tržišta.

Najveći domaći i strani trgovci u Hrvatskoj drže čak 81 posto tog tržišta koje uključuje cijelu prehranu i sve ostale potrepštine za svakodnevnu potrošnju u kućanstvu. Podaci su to iz istraživanja GfK o udjelu prvih deset trgovačkih lanaca kao glavnom mjestu kupnje robe široke potrošnje za 2009. godinu.

Smanjene negativne stope

- Ovo maloprodajno tržište najviše je koncentrirano u Sloveniji, a najraspršenije u Bugarskoj - pojašnjav...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
19. prosinac 2025 19:41