TRENDOVI U SVIJETU

Samo 20 posto mladih vjeruje novinarima, informiraju se najviše na društvenim mrežama, a na TV-u gledaju samo Netflix

Među mladima su društvene mreže lani postale glavna platforma za informiranje
Među mladima su društvene mreže lani postale glavna platforma za informiranje

Renato (19) nikada nije kupio novine. Nikada nije došao na kiosk, pružio teti novac i uzeo plahtu papira od 43 centimetra puta 58 centimetara pa ih smotane stavio pod mišku i otišao kući ili u kafić gdje će ih raskupusati, studiozno iščitati, ispuniti križaljku i provjeriti što ima na televiziji taj dan poslije dnevnika.

Novine ga, kaže Renato, podsjećaju na posjete djedu i baki. Zato ne gleda niti dnevnik na televiziji. Kaže da mu je dosadno. "Sve su vijesti izmiješane, pa me onda možda pola tih vijesti zanima, a pola ne. Ali zašto bih sjedio i gledao u nešto što me ne zanima", pita se.

To rade deda i baka.

Renato ima Instagram i TikTok. Ne odlazi čak niti na medijske portale. Vijesti za njega bira pametni telefon. Naslaže se deset, dvadeset članaka - kao obavijesti - p...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
04. prosinac 2025 19:45