TRENDOVI U SVIJETU

Samo 20 posto mladih vjeruje novinarima, informiraju se najviše na društvenim mrežama, a na TV-u gledaju samo Netflix

Među mladima su društvene mreže lani postale glavna platforma za informiranje

Renato (19) nikada nije kupio novine. Nikada nije došao na kiosk, pružio teti novac i uzeo plahtu papira od 43 centimetra puta 58 centimetara pa ih smotane stavio pod mišku i otišao kući ili u kafić gdje će ih raskupusati, studiozno iščitati, ispuniti križaljku i provjeriti što ima na televiziji taj dan poslije dnevnika.

Novine ga, kaže Renato, podsjećaju na posjete djedu i baki. Zato ne gleda niti dnevnik na televiziji. Kaže da mu je dosadno. "Sve su vijesti izmiješane, pa me onda možda pola tih vijesti zanima, a pola ne. Ali zašto bih sjedio i gledao u nešto što me ne zanima", pita se.

To rade deda i baka.

Renato ima Instagram i TikTok. Ne odlazi čak niti na medijske portale. Vijesti za njega bira pametni telefon. Naslaže se...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
19. travanj 2024 09:13