Koalicija Rijeke pravde predvođena SDP-om, na izbornu je promidžbu u 25 dana potrošila gotovo 1, 1 milijun eura, što je nešto više od polovice iznosa koji se može potrošiti na promidžbu u 10 izbornih jedinica, a najviše je trošila u 8. jedinici čiju listu nosi Peđa Grbin.
Trošak promidžbe po listi odnosno kandidatu u jednoj izbornoj jedinici ne smije prijeći 199. 084 eura, a kako SDP na izbore izlazi u svih 10 jedinica u Hrvatskoj, to znači da ukupno na promidžbu može potrošiti 1. 990. 840 eura.
Od 14. ožujka do 8. travnja SDP je s partnerima (Centar, Glas, HSS, Refomisti, DO I SIP) ukupno potrošio 1. 083. 000 eura, najviše u 8. izbornoj jedinici (126. 400 eura), gdje listu koalicije nosi predsjednik SDP-a Peđa Grbin, a najmanje u 2. jedinici (95. 400 eura) gdje je...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....