VELIKA ŠKRTICA

Serviseri otkrivaju koje marke uređaja bi i sami izbjegli: ‘Popravak je skup, a dijelova nema. Jedan savjet je obavezan!‘

‘Ono što bih obavezno savjetovao ljudima jest to da ne kupuju uređaje koji imaju manje od pet godina jamstva‘

Suđerice se, uz veš mašine, najčešće kvare, a dva brenda koje ima dosta potrošača zapravo nemaju dugogodišnju proizvodnju perilica posuđa

 Andriy Popov/panthermedia/profimedia/Andriy Popov/panthermedia/profimedia
‘Ono što bih obavezno savjetovao ljudima jest to da ne kupuju uređaje koji imaju manje od pet godina jamstva‘

"A čujte, na kraju vam se sve svede na to da vam je najbitnije gledati uređaje koji imaju pet godina garancije", iskren je jedan serviser bijele tehnike. Nazvala sam ga nakon što sam slušala priču prijateljice koja je nedavno morala kupovati novu perilicu.

Tom poslu pristupila je kao da traži novi bubreg. Prvo je analizirala što se općenito u trgovinama nudi i za koje cijene. Onda je odredila neki top iznos do kojeg je spremna ići. U grupama na društvenim mrežama provjerila je kakva su iskustva potrošača s pojedinim brendovima i što se najviše hvali. Napravila je uži odabir modela i marki koje dolaze u obzir. Pronašla je onaj s najduljom garancijom.

Kupila. I na kraju mi u plaču priznala - kako se opet zeznula.

Stvar je jednostavna - uz svu dobru volju i pametovanje, potr...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
26. studeni 2025 07:05