VELIKA ŠKRTICA

Slučaj Nextbike: Što kad tvrtka ukine uslugu jer je korisnik maloljetan, ali ne želi vratiti novac?

“Odlučili su da novac neće vratiti, a nisu ponudili čak ni neku drugu vrstu rješenja, kao vaučer”
Nextbike parking
 Marko Todorov/Cropix
“Odlučili su da novac neće vratiti, a nisu ponudili čak ni neku drugu vrstu rješenja, kao vaučer”

Zašto je itekako potrebno zakonski detaljno regulirati sklapanje ugovora online možda će najbolje ilustrirati slučaj našeg čitatelja iz Splita, Igora Čikotića, koji nam se obratio nakon što od jednog pružatelja usluge nije uspio dobiti povrat novca po raskidu ugovora.

Slučaj je interesantan iz nekoliko aspekata, a poglavito zato što kroz njega želimo preispitati praksu prema kojoj je potrošač uvijek u krivu jer nije pročitao opće uvjete poslovanja, kao i poslovne prakse online trgovaca koje se nerijetko svode na stav da potrošačima gotovo nikad ne vraćaju novac.

Ukratko, Čikotićeva 14-godišnja kći skinula je Nextbike aplikaciju, registrirala račun te uplatila godišnju pretplatu od 200 kuna, no samo tri tjedna nakon korištenja ovog sustava javnih bicikala, račun joj je ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
04. prosinac 2025 21:37