DRŽAVNI BRODAR

ŠOKANTNI REZULTATIINSPEKCIJE Novi trajektiJadrolinije su preteški i nesigurni?

Kornati i Brač koje je izgradio Uljanik ne mogu bez 240 tona balasta manevrirati, što povećava potrošnju goriva
 Tea Cimaš/CROPIX
Kornati i Brač koje je izgradio Uljanik ne mogu bez 240 tona balasta manevrirati, što povećava potrošnju goriva

Novi trajekti Kornati i Brač, koje je po narudžbi Jadrolinije izgradio pulski Uljanik uz cijenu od 8 milijuna eura po komadu, 230 tona su preteški, zbog čega imaju smanjenu nosivost i manevarske sposobnosti te povećanu potrošnju goriva.

Proizlazi to iz ekspertize Jadrolinijina inspektora Marina Kustića, izrađene po narudžbi Radničkog vijeća kompanije.

Propeleri u zraku

Riječ je o internom dokumentu koji je procurio u javnost, čemu je pripomogla činjenica da je objavljen na oglasnoj ploči u zgradi Uprave, kao i u prostorima posade svih plovnih jedinica Jadrolinije. Kustić je inženjer sa 37 godina iskustva u brodogradnji, a 10 je godina bio projektant brodske konstrukcije. Radničko je vijeće ekspertizu naručilo nakon sjednice u lipnju, a povod je, doznajemo, bila sumnja na pogrešk...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 04:28