Nikako da HEP-ovoj Elektri ove godine krene prema planu, bar kada su u pitanju odnosi s potrošačima.
Prvo je početkom godine zbog poslovnog i informatičkog razdvajanja opskrbne djelatnosti od djelatnosti distribucije električne energije došlo do promjena, pa i privremenih poteškoća u pružanju usluga korisnicima. Kasnile su uplatnice, jedno vrijeme nisu funkcionirale aplikacije za prijavu (samo)očitanja brojila (Moja mreža) te one za uvid u stanje računa (Moj račun), javlja Glas Slavonije.
Sada su, pak, Elektrini klijenti s velikog područja Slavonije, posebice Valpovštine, dojavili kako su na novopristiglim akontacijskim uplatnicama dobili ekstremno visoke iznose, gotovo dvostruko veće od uobičajenih. Pojedina kućanstva iznenadili su računi s iznosom od gotovo 700 kuna, a prij...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....