ZEITGEIST 2013

ŠTO HRVATI TRAŽE NA GOOGLEU? Turske sapunice, Dolores Lambaša, moljenje krunice i ovulacija

Google je objavio svoje godišnje izvješće o najpopularnijim pretragama. Ove je godine uključena i Hrvatska.
Google je objavio svoje godišnje izvješće o najpopularnijim pretragama. Ove je godine uključena i Hrvatska.

Google je objavio Zeitgeist za 2013. godinu, svoje redovito izvješće o najtraženijim pojmovima na toj tražilici, a ove je godine u statistiku uključen i hrvatski web prostor.

Na svijetu je najtraženiji pojam ove godine bio Nelson Mandela, a slijede Paul Walker, iPhone 5s, Cory Monteith te Harlem Shake. Sljedećih pet pojmova su Bostonski maraton, kraljevska beba, Samsung Galaxy S4, Playstation 4 i Sjeverna Koreja.

Najtraženiji pojam 2013. godine u Hrvatskoj je bio 'Sila'. Nije riječ ni o moći, ni o snazi, nego o glavnom liku turske sapunice koju je emitirala jedna od domaćih televizija. Odmah iza Sile slijedi Sulejman Veličanstveni, još jedna turska serija koja je osvojila hrvatske televizijske gledatelje.

Među deset najčešćih pretraga su i Dolores Lambaša, Paul Walker, Djevojk...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 19:29