Nastavak izgradnje Istarskog ipsilona glavna je točka spora između SDP-a i IDS-a u pregovorima oko novog koalicijskog sporazuma za predstojeće izbore.
Za potpuni dovršetak Istarskog ipsilona potrebno je izgraditi drugi trak u oba smjera na dionici Rogovići - Matulji te drugu cijev tunela Učka i proširiti vijadukte Mirna i Limska draga. Vrijednost tog projekta je oko 300 milijuna eura. No, u ovom trenutku razmatra se samo izgradnja 28,1 kilometra od Rogovića do tunela Učka.
Procijenjena vrijednost radova je 169 milijuna eura. Jutarnji list posjeduje analizu koncesijskog ugovora za Istarski ipsilon koji je za Ministarstvo prometa izradila revizorska kuća BDO. U njoj se detaljno analizira sadašnje stanje i što učiniti kako bi se Ipsilon izgradio do kraja.
Ključni zaključak u anal...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....