NASTAVAK IZGRADNJE

ŠTO PIŠE U ANALIZI KONCESIJSKOG UGOVORA, GLAVNE TOČKE SPORA IDS-a i SDP-a Koncesionar za svaki euro uložen u istarski ipsilon od države dobije 1,79 eura

Ovo je možda najlošiji ugovor koji je Hrvatska potpisala, a najpogubniji je aneks iz 1999. koji određuje da država pokriva minus zbog smanjenog prometa
Pula, 200610.Premijerka Jadranka Kosor svecano je otvorila dionicu autoceste od Pule do Kanfanara Istarskog ipsilona. Naznocnima se obratio i Istarski zupan Ivan Jakovcic, ministar mora, prometa i infrastukture Bozidar Kalmeta, te David Gabelica (generalni direktor Bina Istre) dok je Novu autocestu blagoslovio i biskup porecko-pulski monsinjor Antun Bogetic.Foto: Srecko Niketic / CROPIX
 Srecko Niketic / CROPIX
Ovo je možda najlošiji ugovor koji je Hrvatska potpisala, a najpogubniji je aneks iz 1999. koji određuje da država pokriva minus zbog smanjenog prometa

Nastavak izgradnje Istarskog ipsilona glavna je točka spora između SDP-a i IDS-a u pregovorima oko novog koalicijskog sporazuma za predstojeće izbore.

Za potpuni dovršetak Istarskog ipsilona potrebno je izgraditi drugi trak u oba smjera na dionici Rogovići - Matulji te drugu cijev tunela Učka i proširiti vijadukte Mirna i Limska draga. Vrijednost tog projekta je oko 300 milijuna eura. No, u ovom trenutku razmatra se samo izgradnja 28,1 kilometra od Rogovića do tunela Učka.

Procijenjena vrijednost radova je 169 milijuna eura. Jutarnji list posjeduje analizu koncesijskog ugovora za Istarski ipsilon koji je za Ministarstvo prometa izradila revizorska kuća BDO. U njoj se detaljno analizira sadašnje stanje i što učiniti kako bi se Ipsilon izgradio do kraja.

Ključni zaključak u anal...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 05:55