SLUČAJ HRVATSKA TURISTIČKA ZAJEDNICA

Svaki dan potroše 800 tisuća kuna, a nemaju novca za prijevoz brošura o Jadranu u Kinu!?

 Sebelić/CROPIX

Nedavan pregled poslovanja Hrvatske turističke zajednice - velike nacionalne turističke organizacije koja barata sa zavidnim budžetom od oko 265 milijuna kuna godišnje, odnosno skoro 800 tisuća kuna dnevno - prilično je odjeknula među akterima u turističkoj industriji. Osim neracionalnog i netransparentog poslovanja, kako kažu, mahom ih ljuti što njihova znanja “HTZ nikada ne konzultira, a dogovoriti sastanak, nemoguća je misija”.

- Glavna djelatnost HTZ-a je promocija Hrvatske kao destinacije. Kada vidimo da predstavništva vani i Ured u Zagrebu koštaju 52 milijuna kuna, da na radionice Buy i Sell Croatia ode 8,5 milijuna kuna, na posebne tržišne aktivnosti devet milijuna kuna, na oglašavanje 140,3 milijuna kuna, na zastarjele brošure skoro 1,4 milijuna kuna, na sajmove ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
08. prosinac 2025 15:43