PAZI ŠTO STAVLJAŠ

Svaki drugi poslodavac gleda Facebook profile zaposlenika

ZAGREB - Da je potrebno biti oprezan kada su društvene mreže u pitanju, odavno je poznato, no istraživanje portala MojPosao pokazalo je da to posebno vrijedi kada je poslovno okruženje u pitanju.

Alkohol i droge

Rezultati pokazuju da svaki drugi poslodavac pomno proučava ono što njegovi zaposlenici objavljuju na internetu, a prema profilima na društvenim mrežama, nerijetko donose i odluku o zapošljavanju.

Istraživanje provedeno na 900 ispitanih pokazalo je da čak 80 posto posloprimaca koji koriste internet ima profil na nekoj od društvenih mreža, a u 96 posto slučajeva riječ je o Facebooku.

Pa iako većina (81 posto) ima stroge postavke privatnosti, 15 posto ih ima slabe, a pet posto ispitanih gotovo nikakve, odnosno sav sadržaj njihova profila je javan.

Problem je u tome š...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
08. prosinac 2025 18:56