EKSTREMISTI U BIH

Sve radikalnija Bosna: ‘Smije li me cura oralno zadovoljiti?‘; ‘Po islamu je to grijeh! Nevjenčani se ne smiju ni gledati‘

‘Kada mladić bude spreman za brak i ima namjeru ženiti se, na njemu je da se raspita gdje ima djevojka na udaju
 Elvedin Pezić/TikTok

Bosna i Hercegovina dodatno se radikalizira, a sljedeći primjer to najbolje potvrđuje. Elvedin Pezić, jedan od tzv. tumača vjere u BiH, na društvenim mrežama objavio je kako bi se trebali ponašati muškarci i žene koji nisu u braku. Pezića prati 334 tisuće osoba pa je njegov utjecaj u BiH velik, piše Slobodna Dalmacija

Pa tako kaže: sve dok se mladenci ne vjenčaju šerijatskim vjenčanjem, oni nemaju pravo prije toga osamljivati se, dodirivati, ljubiti se, držati se za ruku, niti smiju pomišljati na intimni kontakt.

Jedan ga je mladić pitao smije li ga ‘drugarica oralno zadovoljavati‘, a pezić je rekao da je to veliki grijeh. Pa napominje dalje:

- Ašikovanje i zabavljanje kao način kontakta između djevojke i mladića koji su prisutni kod nas i rasprostranjeni i udomaćeni kod mnogih muslimana islam ne poznaje niti opravdava pa stoga nisu prihvatljivi jer se kose s mnogim šerijatskim načelima.

Da je ‘ašikovanje‘ zabranjeno i da to nije islamski način traženja bračnog druga, ukazuju mnogi šerijatski tekstovi.

Zabranjeno je muslimanu biti nasamo sa ženom s kojom nije u braku. A prvi nenamjerni i nehotičan pogled muškarca na ženu strankinju dopušten je i oprašta se, dok su pogledi koji slijede poslije toga zabranjeni.

Ženi je zabranjeno opisivati svome mužu ili sestri, svome bratu, neku drugu ženu strankinju kao da je vidi ispred sebe.

"Hodanje" dvoje mladih vodi u osamljivanje, naslađivanje pogledom, pa onda i u ljubljenje, grljenje, uživanje u tjelesnom dodirivanju jedno drugog i ostalome...

Momku koji se želi oženiti dopušteno je vidjeti djevojku koju namjerava zaprositi, čak mu je dopušteno vidjeti joj kosu.

Ako su ašikovanje i hodanje dvoje mladih zabranjeni, kako da se djevojka uda i mladić oženi? Odgovor je jednostavan. Kada mladić bude spreman za brak (tjelesno, materijalno i psihički) i ima namjeru ženiti se, na njemu je da se raspita preko poznanika, rođaka i rodica, prijatelja, svoje sestre ili majke, gdje ima djevojka na udaju.

Tako momak koji je za ženidbu, kada želi upoznati djevojku, prvo što je treba pitati je to je li za udaju. Pa ako odgovor bude negativan, nije mu dopušteno dalje s njom kontaktirati.

Također, djevojka koja je za udaju kada joj pristupi neki mladić koji joj se sviđa, prvo što treba s njim ustanoviti je to stupa li on s njom u kontakt jer se želi ženiti ili radi ašikovanja i zabave. Ako je ovo drugo, nije joj dopušteno s njim kontaktirati.

Da bi mladiću bilo dopušteno sastati se s djevojkom, mora biti prisutan njezin mahrem (muška punoljetna osoba, a ne dijete, sestra ili njezina majka), ili ako to nije izvedivo, dopušteno je da se sastanu na javnome mjestu gdje ima dosta ljudi. Kada mladić zaprosi djevojku, a ona pristane na udaju ili zatraži vremena da razmisli, nije im dopušteno biti nasamo, sastajati se bez mahrema, nepotrebno kontaktirati i slično, jer mu ona nije žena. Uglavnom, ovako bi trebao izgledati šerijatski način kontaktiranja mladića i djevojke prije stupanja u brak - navodi Pezić, a prenosi Crna kronika info.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
05. ožujak 2024 18:00