PROBLEMATIČNI SEGMENTI

TAJNA INSPEKCIJA U LUKSUZNIM HOTELIMA 'Djelatnici su najslabija karika, gostu ovako ne bi odgovorio ni nervozni iznajmljivač preuređene garaže'

 
Ilustracija
 Profimedia, Alamy
 

„Djelatnica je na upit kakva je ponuda događanja u gradu odgovorila da nema ništa. Na upit kakva je ponuda taj vikend, djelatnik je rekao da ne zna, ali da možemo potražiti sami na internetu. Drugi djelatnik nam je rekao da baš nije upućen u to...“

Ako ste pomislili da je ovako neljubazan prema gostu na Jadranu bio neki nervozni iznajmljivač u loše preuređenoj garaži koju je pretvorio u apartman, varate se.

Ovo su odgovori visoko kvalificiranih profesionalaca u hotelu s četiri i pet zvjezdica u srednjoj Dalmaciji. I to je tek mali dio sličnih odgovora koje su tajni gosti dobili obilazeći hotele u Splitsko-dalmatinskoj županiji i u praksi testirajući ljubaznost, gostoljubivost i susretljivost profesionalaca u hotelima sa 4 i 5 zvjezdica te regije, piše Slobodna Dalmacij...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
28. studeni 2025 05:16