UNOSNI POSLOVI

TKO JE NAJVIŠE ZARADIO NA KAMPANJAMA? Josipović je Boži Skoki dao najviše, a HDZ tvrtki iz BiH

Vlasniku PR tvrtke uplaćeno je 2,1 milijun kuna za zakup medija, a mostarska firma dobila je 451.000 kn
 Srđan Vrančić/CROPIX
Vlasniku PR tvrtke uplaćeno je 2,1 milijun kuna za zakup medija, a mostarska firma dobila je 451.000 kn

Ivo Josipović, predsjednički kandidat za još jedan mandat na Pantovčaku, dosad je, prema objavljenom izvješću, u kampanji potrošio 5,4 milijuna kuna, dok je HDZ-ova kandidatkinja Kolinda Grabar Kitarović, kako je objavila, potrošila upola manje - oko 2,5 milijuna kuna.

No, tko je najviše zaradio na njihovim kampanjama? Prema izvješću, preko agencije Millenium u suvlasništvu Bože Skoke, koja je zadužena za zakup medija, plaćeni su oglasi u medijima, što je stajalo dva milijuna i 157 tisuća kuna, a zarada same agencije je provizija od tog iznosa nakon što mediji dobiju većinu novca. Ta se provizija, kažu upućeni, kreće od 5 do 20 posto, što ovisi kako su se dogovorili s medijima i kakve su popuste dogovorili. Agencija Bruketa & Žinić, koja je Josipoviću osmislila vizualni ide...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 10:53