Ivo Josipović, predsjednički kandidat za još jedan mandat na Pantovčaku, dosad je, prema objavljenom izvješću, u kampanji potrošio 5,4 milijuna kuna, dok je HDZ-ova kandidatkinja Kolinda Grabar Kitarović, kako je objavila, potrošila upola manje - oko 2,5 milijuna kuna.
No, tko je najviše zaradio na njihovim kampanjama? Prema izvješću, preko agencije Millenium u suvlasništvu Bože Skoke, koja je zadužena za zakup medija, plaćeni su oglasi u medijima, što je stajalo dva milijuna i 157 tisuća kuna, a zarada same agencije je provizija od tog iznosa nakon što mediji dobiju većinu novca. Ta se provizija, kažu upućeni, kreće od 5 do 20 posto, što ovisi kako su se dogovorili s medijima i kakve su popuste dogovorili. Agencija Bruketa & Žinić, koja je Josipoviću osmislila vizualni ide...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....