VELIKA ŠKRTICA

Trebalo je biti jednostavno. Pitali smo ZET kakvu kartu treba kupiti za autobus do Zračne luke. Odgovor je neprepričljiv

Kako bi, pobogu, putnik uopće trebao znati kad je iz prve prešao u drugu zonu, čak i ukoliko bi se odlučio na ovaj začudni način plaćanja karte?

Autobus ZET-a, arhivska fotografija

 Goran Mehkek/cropix/Cropix
Kako bi, pobogu, putnik uopće trebao znati kad je iz prve prešao u drugu zonu, čak i ukoliko bi se odlučio na ovaj začudni način plaćanja karte?

Imala sam prošli tjedan čudnu situaciju u autobusu za Zračnu luku koji inače redovito koristim. Naime, po ulasku u autobus putem aplikacije platila sam za polusatnu kartu od 53 centa, no nadobudni me vozač, prvi put otkako se vozim tom linijom, našpotao kako to nije važeća karta te natjerao da kupim još jednu papirnatu kod njega, za iznos od 80 centa.

Nakon što sam je validirala i malo bolje pogledala, shvatila sam da na njoj također piše da ona vrijedi 30 minuta, kao i karta koju sam platila putem aplikacije, pa sam se nakon puta obratila ZET-u da mi pojasne koju je točno kartu potrebno platiti ukoliko se korisnik vozi linijom 290 s Kvatrića do Zračne luke.

image

Cijena na istoj relaciji može koštati 0.80, 1.06 ili 2.65 eura

Goran Mehkek/Cropix

To, naime, nije pojašnjeno ni na stanici niti u autobusu, različiti vozači imaju različite politike, a kako nisam htjela lutati, zanimalo me što je točna informacija.

Ipak, odgovor iz ZET-a bio je i više nego apsurdan.

Naime, pojasnili su mi kako linija 290 vozi kroz dvije zone te da postoji nekoliko opcija plaćanja.

Tri cijene za istu relaciju

Prva je da kupim dvije odvojene papirnate karte, svaku za iznos od 0,53 eura ili kod vozača kupim jednu papirnatu kartu za cijenu od 0,80 eura.

Druga je najapsurdnija - da dvije karte po cijeni od 0,53 eura kupim u aplikaciji, ali svaku u svojoj zoni, a treća je varijanta da putem aplikacije kupim kartu koja vrijedi za dvije zone po iznosu od 2,65 eura.

Na stranu činjenica da vožnja od Kvatrića do Zračne luke može imati tri različite cijene - 0,80 eura, euro i 6 centa ili 2,65 eura - najviše me ipak iznenadilo rješenje koje podrazumijeva kupovinu dvije pojedinačne karte putem aplikacije, i to tako da prvu kupim u prvoj, a drugu kad pređem u drugu zonu, posebno u situaciji u kojoj vozač tako nešto ne dopušta jer inzistira da odmah platiš cijeli put do Zračne luke.

Kako bi, pobogu, putnik uopće trebao znati kad je iz prve prešao u drugu zonu, čak i ukoliko bi se odlučio na ovaj začudni način plaćanja karte?

I još važnije od toga - kako bi putnici, posebno stranci, uopće mogli znati na koji je način i u kojem iznosu potrebno podmiriti trošak vožnje do Zračne luke?

Pohvalno je što Zagreb ima u Europi vrlo vjerojatno najjeftiniji javni prijevoz do aerodroma, ali ne bi li se to onda s putnicima moglo kako spada komunicirati?


Imate prijedlog za Veliku škrticu?

Pišite na: [email protected]

Uključite se u Facebook grupu Velika škrtica, povežite se s najvećom zajednicom potrošača i saznajte odgovore na sva pitanja o kojima drugi šute

image

Velika škrtica

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
04. srpanj 2025 23:11