VELIKA ŠKRTICA

Trgovina iz Zagreba pokušala prevariti kupca za dostavu, nije im prošlo, a onda je uslijedilo nešto neprepričljivo

Koliko ćemo još dugo u Hrvatskoj morati čekati da se nakon kupnje ne osjećamo pokisli?

Potrošač je kuhinju kupio u Mömaxu

 Damir Krajac/Cropix
Koliko ćemo još dugo u Hrvatskoj morati čekati da se nakon kupnje ne osjećamo pokisli?

Iskustvo jednog čitatelja Jutarnjeg lista pokazuje kako je zaštita potrošača u Hrvatskoj na dosta niskim granama, ali i da pojedini trgovci reagiraju tek nakon što im se obrate mediji.

Takav je slučaj i s trgovinom Mömax iz čije je internetske trgovine naš čitatelj naručio kuhinju, između ostaloga i zbog činjenice da je tvrtka garantirala besplatnu dostavu i montažu za sve proizvode skuplje od 530 eura te kupljene do 25. veljače.

On je online odabrao i platio kuhinju 600 eura, a kad je zatražio besplatnu montažu, što je kompanija garantirala u svojoj reklami, iz Mömaxa su ga odbili s obrazloženjem da je akcija vrijedila isključivo za kupnju u nekoj od poslovnica.

Moguće da je Mömax inicijalno doista planirao akciju ograničiti isključivo na fizičku trgovinu (pronašli sm...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
26. studeni 2025 01:05