SKUPE REKLAME

Tvrtka Fima-Medija jeftinije termine naplatila je Vojkoviću kao prime-time

Istražitelji sumnjaju da je Nevenka Jurak u spornom poslu imala suradnike i na HTV-u
 Krešimir Žabec

ZAGREB - Istražujući poslovanje Fimi-Medije, USKOK je ustanovio da je tvrtka Nevenke Jurak državnoj osiguravajućoj tvrtki Croatia osiguranje naplatila promidžbene spotove u prime-timeu na Hrvatskoj televiziji, a oni u tom terminu nikad nisu emitirani.

No Fimi-Media, koja je taj posao dobila na javnom natječaju, naplatila je usluge Croatia osiguranju kao da su spotovi prikazani u navedenim terminima.

U to vrijeme direktorica marketinga bila je Marija Jerić, koja je u međuvremenu premještena na drugo radno mjesto, a 2008. godine, kad se sve to događalo, bila je na porodiljnom dopustu, pa su joj fakture o obavljenim uslugama stizale na kućnu adresu i ona ih je i parafirala, nakon čega je Croatia osiguranje plaćalo neobavljene usluge Fimi-Mediji.

Posao po preporuci

No, budući da su fakture stizale naknadno nitko nije kontrolirao, što i nije bila praksa, jesu li navedene usluge doista i obavljene za navedeni termin. Spotovi su, doduše, prikazani, ali u ranijem terminu, za koji vrijedi drugi cjenik zakupa prostora, koji je i do trećinu niži od emitiranja neposredno prije Dnevnika ili vremenske prognoze.

Policija po nalogu USKOK-a već mjesecima zbog Fima-Medije prikuplja dokumentaciju u Croatia osiguranju.

Kao što smo već bili pisali, Fimi-Media je na javnom natječaju za zakup prostora bila jeftinija čak i od marketinga Hrvatske televizije, pa je tako i dobila taj posao.

No, kako su već ranije ustanovili USKOK i policija, ona je očekivala da će taj posao dobiti i bez natječaja s obzirom na to da je i Damir Mihanović, član Uprave Croatije, bio jedan od sudionika sastanka 7. travnja 2007. godine na kojem su tadašnji premijer Ivo Sanader i Mladen Barišić, ravnatelj Carinske uprave i glavni rizničar HDZ-a, preporučili direktorima javnih poduzeća poslovanje s Fimi-Medijom.

Istražuju i HRT

Ubrzo nakon toga N. Jurak je došla na sastanak u Croatiju, no kad je rečeno da će se ići na javni natječaj, odmah je članove Uprave počeo nazivati Mladen Barišić. Formalno, natječaj je ipak proveden i Fimi-Media je dobila taj posao.

Sada se, čini se, i otkriva u čemu je bila “kvaka” povoljnije cijene. No, kako neslužbeno doznajemo, istražuje se i poslovanje HRT-a jer USKOK i policija sumnjaju da Nevenka Jurak taj posao nije mogla odraditi i naplatiti bez suradnje s nekim iz marketinga HTV-a, čija je bivša uposlenica. Uz račun su u privitku bili i izvještaji HTV-a o emitiranim terminima, a sada se ustanovilo da oni ne odgovaraju naplaćenim uslugama.

Buconjiću uzeli sporni program

Ivicu Buconjića, državnog tajnika u MUP-u koji je bio zadužen za Nacionalni program sigurnosti prometa na cestama, ministar Karamarko razriješio je te zadaće koordinatora. Naime, upravo je najvše novca Fimi-mediji MUP platio za taj program, a kako su i s njim o poslovanju s tom tvrtkom obavljali razgovor Karamarko ga je “skinuo” s tog programa.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
28. travanj 2024 08:48