ZAGREB - Istražujući poslovanje Fimi-Medije, USKOK je ustanovio da je tvrtka Nevenke Jurak državnoj osiguravajućoj tvrtki Croatia osiguranje naplatila promidžbene spotove u prime-timeu na Hrvatskoj televiziji, a oni u tom terminu nikad nisu emitirani.
No Fimi-Media, koja je taj posao dobila na javnom natječaju, naplatila je usluge Croatia osiguranju kao da su spotovi prikazani u navedenim terminima.
U to vrijeme direktorica marketinga bila je Marija Jerić, koja je u međuvremenu premještena na drugo radno mjesto, a 2008. godine, kad se sve to događalo, bila je na porodiljnom dopustu, pa su joj fakture o obavljenim uslugama stizale na kućnu adresu i ona ih je i parafirala, nakon čega je Croatia osiguranje plaćalo neobavljene usluge Fimi-Mediji.
Posao po preporuci
No, budući da su...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....