Udruga B.a.B.e. i Agencija za elektroničke medije pokrenule su nacionalnu kampanju podizanja svijesti o online nasilju prema ženama, a podršku projektu pruža i Jutarnji list.
Kampanja se provodi u okviru projekta "Surf and Sound 2.0", a njen središnji dio čine billboard plakati, postavljeni u 15 gradova Hrvatske, te dva videospota na temu online uznemiravanja.
Kako objašnjavaju u Agenciji za elektroničke medije, projekt "Surf and Sound 2.0" nastavak je projekta pokrenutog 2021., s ciljem podizanja svijesti o raširenosti online nasilja nad ženama.
- Projekt je fokusiran na poboljšanje formiranih mehanizama prevencije i suzbijanja online nasilja radom platforme NEON - Ne! Online nasilju. Na platformi nudimo uslugu besplatne psihološke i pravne pomoći, uz suradnju sa stručnjakom za...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....