U usporedbi s drugim trgovinama, u Žapcu su cijene prehrambenih proizvoda niže u prosjeku 50 posto, a ponekad i 90 posto, tvrdi u Briefingu Mario Žamboki, vlasnik lanca Žabac Food Outlet koji u Zagrebu ima šest dućana, a planira ih otvoriti još nekoliko u drugim dijelovima Hrvatske. Otkriva kako od tvornica u Hrvatskoj, ali i drugim zemljama poput Njemačke, Italije, Slovenije i Austrije, otkupljuje višak proizvoda po jako povoljnim cijenama. Naglašava da je ta roba iste kvalitete kao i ona koja ide ostalim trgovačkim lancima. Osim o tvorničkim viškovima, riječ je i o robi kojoj uskoro ističe rok trajanja kao i tzv. lom robi, recimo čokoladi ili slanim štapićima koji su puknuti.
Cijelu emisiju Briefing donosimo na samom kraju ovoga članka
- Prije bi ta roba stajala na sk...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....