Dvije najveće hrvatske pivovare, Zagrebačka i Karlovačka, zaratile su oko oglasne kampanje Karlovačke pivovare za Natur Radler piva.
Novi kamen spoticanja među dvjema pivovarama, koje zajedno drže oko 70 posto hrvatskog tržišta, zapravo se svodi na nekoliko reklamnih poruka: njih Karlovačka pivovara smatra točnim i ključnim u svojoj kampanji, a za Zagrebačku su pivovaru one netočne i zavaravajuće za potrošače. Zbog toga su se iz Zagrebačke pivovare najprije obratili Karlovačkoj pivovari, a potom zaštitu zatražili i u Hrvatskom udruženju društava za tržišno komuniciranje (HURA) te u Grupaciji pivara pri HGK.
Žalba institucijama
U Zagrebačkoj pivovari objašnjavaju da se njihove pritužbe odnose na Karlovačko Natur Radler Limun, Leđero, Laganini i 0,0% piva. Karlovačka...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....