DOBAR REZULTAT

Ukupan doprinos Sea Stara hrvatskoj ekonomiji prešao 225 milijuna kuna

Samo u 2022. vrijednost marketinške kampanje, provedene u više od 20 zemalja prešla je pet milijuna eura

Sea Star festival

 Nera Simic/Cropix
Samo u 2022. vrijednost marketinške kampanje, provedene u više od 20 zemalja prešla je pet milijuna eura

Ovogodišnji Sea Star festival u Umagu bio je prvi festival održan u Hrvatskoj još od 2019. godine, hrvatskoj ekonomiji donio je nova 54 milijuna dobiti, a od 2017. do danas ukupno ostvareni doprinos prešao je 225 milijuna kuna, izvijestio je organizator festivala.

Četvrto izdanje Sea Star festivala je 27. i 28. svibnja posjetilo više od 40.000 posjetitelja koji su, prema istraživanjima konzultantske kuće Hotelis, specijalizirane za turizam i hotelijerstvo i nezavisne agencije TIM Centar, hrvatskoj ekonomiji donijeli nova 54 milijuna dobiti.

Time je ukupan ostvaren doprinos od 2017. do danas prešao 225 milijuna kuna ili gotovo 30 milijuna eura, a u analizu je uključena samo izravna potrošnja uzrokovana događanjem Sea Stara.

Uz ovaj iznos ukupna vrijednost marketinške promocije...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 07:58