VELIKA ŠKRTICA

Uništili joj auto, stavili novi auspuh, a onda je zazvonio telefon: ‘Ma nema šanse, uvijek problemi s istim osiguravateljem!‘

Cijelu stvar obrazlažu takozvanom "amortizacijom" - ispušnu cijev računaju kao potrošni dio koji u vrijeme popravka nije bio posve nov

Ilustrativna fotografija

 /Cropix
Cijelu stvar obrazlažu takozvanom "amortizacijom" - ispušnu cijev računaju kao potrošni dio koji u vrijeme popravka nije bio posve nov

Što napraviti kad ti neka nepoznata osoba u prometnoj nesreći koju je uzrokovala ošteti auto, a njegovo ti osiguranje potom javi da u nadoknadi štete moraš sudjelovati s 30 posto?

Zvuči apsurdno, ali u stvarnosti se mnogi susreću s takvim situacijama, među posljednjima i jedna naša čitateljica.

Dakle, čovjek je izazvao automobilsku nesreću zbog koje je na njezinu automobilu bilo potrebno zamijeniti auspuh, a baš kad je mislila da je sve rješeno, nazvali je iz servisa.

Kažu, osiguravatelj - u ovom slučaju Adriatic osiguranje - traži da sama snese 30 posto troška zamjene auspuha jer je onaj koji je u nesreći oštećen bio star nekoliko godina, a sada su joj stavili novi.

"Nisam na to, naravno, pristala jer ne vidim zašto bih plaćala nešto za što nisam kriva niti sam ih tra...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
03. prosinac 2025 18:29