Novim pravilnikom o sistematizaciji Gradske uprave grada Trogira kojeg je nedavno usvojilo Gradsko vijeće na prijedlog gradonačelnika Ante Bilića, broj dosadašnjih 75 djelatnika smanjuje se na 62. Višku djelatnika, dakle njima trinaestorici, bit će uručeno tzv. rješenje o stavljanju na raspolaganje u zakonskom roku od 60 dana od stupanja na snagu novog pravilnika, a to je do kraja mjeseca travnja.
- Smanjen je broj upravnih odjela sa šest na četiri, a time i broj pročelnika. Smanjuje se i broj službenika u nekim upravnim odjelima, s obzirom da je i u ranijoj sistematizaciji postao objektivni višak djelatnika. Radna mjesta sada su redefinirana tako da pokrivaju širi spektar poslova, odnosno jedan djelatnik obavljat će više poslova unutar upravnog odjela u kojem radi. Djelatnicima ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....