KANDIDAT U UTRCI ZA LIDERA HRVATSKIH PUTNIČKIH AGENCIJA

Vladislav Šestan: ‘Moj zadatak bit će da domaće putničke agencije učinim konkurentnima u EU!’

 Tomislav Krišto/CROPIX

Vladislav Šestan jedan je od kandidata za predsjednika Udruge hrvatskih putničkih agencija (UHPA), čiji će se novi predsjednik birati sutra.

Šestan je kandidat agencije Atlas, gdje radi kao izvršni direktor za turoperaterstvo. Kandidirao se jer je, kaže, tijekom dugogodišnjeg rada u turizmu uočio prostor za poboljšanja.

- Želim da Udruga bude aktivna i da putničke agencije stavi na zasluženo, neupitno važno mjesto. Svi pričamo o turizmu, no ponekad se čini da nismo svjesni koliko je tu bitna uloga svake putničke agencije. Ne smijemo zaboraviti da je većina posla oko dovođenja i brige za turiste na destinaciji upravo na agencijama. UHPA treba biti brza, aktivna, s jakim tijelima, korisničkim centrom za razmjenu iskustava, ali i kreiranje novih poslova. Trebamo se okrenuti zdravom biznisu, stvarati nove poslove i nova radna mjesta. Agencijama treba podrška da se adekvatno predstave u inozemstvu - smatra Šestan.

Razvoj za sve regije

Objašnjava da se turističko tržište u našoj zemlji mijenja - proteklih se godina smanjivalo jer je broj putnika padao. Sada je na agencijama da se prilagode tržišnim uvjetima i ponude programe koji su kvalitetni, a imaju i atraktivne cijene. UHPA, drži on, kao krovna strukovna organizacija mora pružiti bolju i konkretniju suradnju s aviokompanijama i stranim turoperaterima.

- Vladine institucije su zadužene za promidžbu, no agencije odrađuju posao. Meni je u interesu razvoj turizma u svim regijama Hrvatske. Zajedničkim nastupom možemo postići bolje rezultate te time osigurati više radnih mjesta i bolju uslugu prema stranim i domaćim turistima - objašnjava Šestan. Tvrdi da je teško odrediti točan broj turista koji su u našu zemlju došli preko turističkih agencija, no gosti koji dolaze avionima i autobusima uglavnom dolaze preko agencija.

Prilagodimo zakone

Otprilike 50% gostiju, smatra Šestan, dolazi preko agencija. UHPA mora profitirati na tržištu jer nitko ne poznaje Hrvatsku bolje od nas samih. Ulaskom u EU mnogo će se toga promijeniti za agencije: uz to što će konkurencija biti jača, tu je i PDV.

- Važno je na vrijeme se pripremiti za promjene koje će nastati ulaskom u EU i prilagoditi zakone - kaže Šestan.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
14. svibanj 2024 16:16