GAP NAKON 41 GODINE U HRVATSKOJ

Volimo ga, baš kao i Madonna, zbog traperica i običnih majica

Nema više potrebe odlaziti u inozemstvo ili ‘švercati’ jeftinu i dobru odjeću: kul-tni Gap stigao je u Zagreb
Zagreb, 041110.Arena centar, Laniste.Zadnje pripreme i ciscenje prije otvorenja Arena centra.Na slici: Gap.Foto: Sandra Simunovic / CROPIX
 Sandra Šimunović / CROPIX

ZAGREB - Čekali smo ga 41 godinu, ali od danas i Hrvati imaju svoju prodavaonicu američkog branda Gap. U Hrvatskoj on ima gotovo kultni status, baš kao i u svijetu, a nama je slađi jer smo ga do sada mogli samo “švercati” iz inozemstva. Volimo ga gotovo poput švedskog lanca H&M, te u njega hrlimo kad god nam se ukaže prilika da smo u nekoj od 32 zemlje u kojima ima svoje prodavaonice.

Osnovni komadi odjeće

Što je toliko posebno kod Gapa? On nema “cool” robu poput Top Shopa, H&M-a ili Zare, njegov su zaštitni znak fantastične traperice i kvalitetni osnovni komadi odjeće. U njega nećete ići po kaput s printom leoparda ili haljinu sa šljokicama, nego po pamučne majice, balonere, kaki hlače s džepovima i majice s kapuljačom.

Gapova obična bijela majica može se oprati stotinu puta, a da izgleda isto, za razliku od neke jeftinije koja mijenja oblik nakon par pranja. Provjereno.

Upravo zato ga vole i mame, a svatko je barem jednom nekome s djecom donio nešto iz kolekcije GapKids ili babyGap.

Zaštitni znak Gapa - traperice - bile su presudne za njegovo rođenje 1969. godine. Tada su, naime, supružnici Fisher - Doris i Donald - odlučili sa 63.000 dolara ušteđevine otvoriti prodavaonicu koja će prodavati traperice i gramofonske ploče po ukusu mlađe generacije.

Trgovinu su nazvali Gap kako bi ukazali na generacijski jaz.

Meta i populacija 40+

Oni željni promjene i novog dizajna oduševljeno su prigrlili dućančić na Ocean Avenue u San Franciscu - u samo godinu dana Gap je zaradio dva milijuna dolara.

Od tada buja nezaustavljivo i narastao je na 3465 trgovina širom svijeta. Upotrijebio je i pametnu marketinšku kampanju te redovito u reklamama koristi poznate osobe. Do sada ih je bilo preko 300.

Madonna je prepjevala “Get into the groove” za reklamni spot Gapa 2003. godine gdje zajedno sa zvijezdom hip-hopa Missy Elliott pleše u bijeloj majici i trapericama. Iz Gapa su rekli kako na taj način žele približiti kolekciju starijima od 40 godina. Tri godine kasnije angažirali su Sarah Jessicu Parker koja je plesala dok je svirao Lenny Kravitz kako bi dočarali da i najveća “fashionistica” može odabrati savršene komade iz osnovne kolekcije Gapa.

Angažirali su i Claire Danes i Patricka Wilsona, Liv Tyler, Georginu Chapman, Chanel Iman i Miu Farrow. Svake godine uzimaju po nekoliko slavnih lica pa su se tako pojavile i glumice Zoe Saldana i Amanda Peet, pjevačice Joss Stone i Alisson Morissette i komičar Will Ferrell.

Banana Republic

Hrvatska je, međutim, samo jedna od sedam zemalja gdje je Gap u direktnom vlasništvu kompanije, a ne franšiza. Nakon današnjeg velikog otvaranja u Zagrebu, preostaje nam jedino da još poželimo da nam što prije stigne i Banana Republic. Brand u vlasništvu Gapa koji ima odjeću za - umrijeti.

Otvorit će i dućan u centru grada

Stelios Skordalakis, direktor marketinga Gapa, sretan je što će hrvatski šopingholičari napokon u Zagrebu moći kupovati ovaj prepoznatljivi brend.

- Očekujemo samo najbolje jer znamo da su hrvatski potrošači dugo čekali na Gap. Siguran sam da će naš brend kod vas samo rasti, planiramo otvoriti trgovinu i u centru grada - rekao je Skordalakis. ( T. M.)

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
14. travanj 2024 17:20