Dva mlada pilota u rujnu 2010. godine na vježbi su pilotirali MiG-ovima 21. Negdje iznad Slunja su se sudarili. To je bio konačni signal državnom i vojnom vrhu da donesu neku konačnu odluku o sudbini hrvatskog borbenog zrakoplovstva. Mjesec dana kasnije članovi Vijeća za nacionalnu sigurnost obvezuju tadašnjeg ministra obrane da formira stručno Povjerenstvo koje će napraviti analizu isplativosti remonta i produljenja životnog vijeka aviona MiG-21.
Oprečni zaključci
Na čelu dvanaestočlanog Povjerenstva je tadašnji državni tajnik Mate Raboteg. Nakon obavljenih analiza i prikupljenih informacija, Povjerenstvo u siječnju 2011. godine izrađuje “Preliminarno izvješće o izvodivosti i isplativosti remonta i produljenja životnog vijeka aviona MiG-21”. Razmatran je remont i produlje...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....