NAJVEĆI SKANDAL U POVIJESTI HV-A

VSOA TVRDILA DA JE VLASNIŠTVO NAD AVIONIMA SUMNJIVO Prvi kvarovi počeli su već pet mjeseci nakon dolaska MiG-ova u Hrvatsku

Prvi kvarovi počeli su već pet mjeseci nakon dolaska MiG-ova u Hrvatsku, MORH je tvrdio da je sve to uobičajeno
 MORH
Prvi kvarovi počeli su već pet mjeseci nakon dolaska MiG-ova u Hrvatsku, MORH je tvrdio da je sve to uobičajeno

Dva mlada pilota u rujnu 2010. godine na vježbi su pilotirali MiG-ovima 21. Negdje iznad Slunja su se sudarili. To je bio konačni signal državnom i vojnom vrhu da donesu neku konačnu odluku o sudbini hrvatskog borbenog zrakoplovstva. Mjesec dana kasnije članovi Vijeća za nacionalnu sigurnost obvezuju tadašnjeg ministra obrane da formira stručno Povjerenstvo koje će napraviti analizu isplativosti remonta i produljenja životnog vijeka aviona MiG-21.

Oprečni zaključci

Na čelu dvanaestočlanog Povjerenstva je tadašnji državni tajnik Mate Raboteg. Nakon obavljenih analiza i prikupljenih informacija, Povjerenstvo u siječnju 2011. godine izrađuje “Preliminarno izvješće o izvodivosti i isplativosti remonta i produljenja životnog vijeka aviona MiG-21”. Razmatran je remont i produlje...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
08. prosinac 2025 15:47