PELJEŠKI MOST

Za gradnju pristupnih cesta korištena je tehnologija specifičnog armiranog tla: ‘Brža je i jefitnija‘

Brža je, jeftinija 20 do 30 posto, jamči otpornost na najjače potrese, ima korijene u gradnji Kineskog zida
 Ante Čizmić/CROPIX
Brža je, jeftinija 20 do 30 posto, jamči otpornost na najjače potrese, ima korijene u gradnji Kineskog zida

Pelješki most je otvoren i dok je Hrvatska još uvijek pod dojmom otvorenja mosta, vrijedno je spomenuti da je za pravodobnu gradnju pristupnih cesta zaslužna još jedna hrvatska tvrtka - varaždinski Kotonteks čiji je osnivač i direktor Anđelko Jagečić.

Riječ je o primjeni tehnologije armiranog tla koja, osim što je 20 do 30 posto jeftinija od bilo kojeg drugog građevinskog rješenja, ima i poveznicu s Kinom jer joj korijeni sežu sve do gradnje dijela Kineskog zida. O čemu je zapravo riječ, pojašnjava nam Anđelko Jagečić koji godinama nastoji ovu tehnologiju, koja se uvelike koristi u svijetu, "usaditi" i u hrvatske infrastrukturne projekte, kao što je gradnja pristupnih cesta do Pelješkog mosta te korištenja u vodozaštiti i željezničkoj infrastrukturi.

"Koristili ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 15:29