KONFERENCIJA DIGITALPUB

Zamjenik urednika ukrajinskog Forbesa u Zagrebu otkriva izazove s kojima se susreću mediji u Ukrajini

Uz medijske ‘lekcije iz Kijeva‘ na konferenciji će se predstaviti i studija o potrošnji na digitalno oglašavanje u Hrvatskoj

Mykhailo Sapiton

Uz medijske ‘lekcije iz Kijeva‘ na konferenciji će se predstaviti i studija o potrošnji na digitalno oglašavanje u Hrvatskoj

Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI) 3. lipnja u Zagrebu, na lokaciji Peti kupe, organizira prvo izdanje konferencije posvećene digitalno-medijskom poslovanju DigitalPUB.

Glavno predavanje na konferenciji održat će Mykhailo Sapiton, zamjenik glavnog urednika ukrajinskog Forbesa. Na DigitalPubu podučit će nas lekcijama iz Kijeva, odnosno kako održati novinsku reakciju za vrijeme rata. Doznat ćemo kako se donose brze odluke u takvim situacijama te kako je izgledao rad na posebnom izdanju Forbesa Ukrajina posvećenog ratu. Osim toga, čut ćemo iz prve ruke kako izgleda borba s dezinformacijama.

Na DigitalPubu predstavit će se i podaci o tome koliko se u Hrvatskoj zapravo troši na digitalno oglašavanje kroz istraživanje digitalni AdEx koje je obuhvatilo 2021. i 2020. godinu te...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
30. studeni 2025 23:09