MINISTARSTVO I HTZ

Započinje prva nacionalna kampanja ruralnog turizma ‘Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!‘

Cilj kampanje je promocija bogate ponude hrvatskih ruralnih destinacija. Zaštitno lice kampanje i autorica videa je Doris Pinčić
Doživi domaće
 HTZ
Cilj kampanje je promocija bogate ponude hrvatskih ruralnih destinacija. Zaštitno lice kampanje i autorica videa je Doris Pinčić

Ministarstvo turizma i sporta i Hrvatska turistička zajednica s ciljem dodatnog približavanja raznolike ponude hrvatskih ruralnih destinacija na domaćem tržištu pokreću promotivnu kampanju „Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!“.

Zaštitno lice kampanje i autorica zanimljivih video materijala je popularna voditeljica Doris Pinčić. Kampanja, koja je predstavljena danas u Slavonskom Brodu, sastojat će se od 12 tematskih video priloga kojima će biti obuhvaćena jedinstvena turistička ponuda hrvatskih ruralnih područja.

image
Konferencija za medije
HTZ

„Danas stavljamo u fokus svo bogatstvo koje ruralna Hrvatska može pružiti domaćim, ali i stranim turistima. U okviru ove, pr...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 07:44