VELIKA ŠKRTICA

Zašto je Hrvata u Lijepoj našoj sve manje, a neto prodajnih površina sve više?

Hrvatska je jedna od pet država članica EU koja u strukturi ukupne potrošnje kućanstva najviše izdvaja za hranu i kućanske potrepštine

Ilustrativna fotografija

 Dragan Matic/CROPIX
Hrvatska je jedna od pet država članica EU koja u strukturi ukupne potrošnje kućanstva najviše izdvaja za hranu i kućanske potrepštine

Koliko pojedincu u životu doista treba? Koliko odjeće, cipela, mobitela, pa čak i hrane? I je li osjećaj da je čovjek doista živ i vrijedan, prije svega ostaloga, potrebno mjeriti skalom na kojoj se natječe isključivo kupovnom moći? Zazirala sam od otvaranja ove teme sve dok ovoga tjedna na jednom lokalnom portalu grada Križevaca, iz kojega potječem, nisam pročitala vijest o započetim radovima na novom šoping-centru.

Senzacija - napokon je srušena i posljednja zgrada Mesne industrije Križevci, vlasnik čestice sad je Supernova grupa koja će na tom području, neslužbeno se najavljuje, početi gradnju novog trgovačkog centra. U toj nekadašnjoj industrijskoj ulici, onoj istoj u kojoj su davnih dana poslovale i mesna industrija, i Čelik, i Radnik i tadašnji Mlinar - sad je promena...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 12:02